18 listopada 2010

Centrum Stomatologii Estetycznej PRODENT Gdańsk


PRODENT Centrum Medyczne Madison Gdańsk
adres: ul. Rajska 10, III piętro, pok. 60
tel: 58 690 80 88


Wyświetl większą mapę

Centrum Stomatologiczne PRODENT Gdańsk Stare Miasto
adres: ul. Św. Ducha 45/47
tel: 058 305 83 74


Wyświetl większą mapę

Centrum Stomatologii PRODENT Gdynia Dąbrówka
adres: ul. Sojowa 4E/1
tel: 058 66 99 0 11


Wyświetl większą mapę


Stomatologia zachowawcza:

leczenie zachowawcze zębów

Stomatologia Estetyczna

Wybielanie zębów

Periodontologia

Mikrochirurgia

Ortodoncja
aparaty stałe i ruchome

Chirurgia stomatologiczna

Implanty Gdańsk

Protetyka
protezy
stomatolog NFZ Gdynia (ul. Sojowa 4E/1)

5 komentarzy:

  1. Anonimowy11:28:00

    Bardzo miła i fachowa ekipa, leczenie przebiegło bezboleśnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:50:00

    To był mój największy błąd!!!!
    Ci, którzy wybierają się do pani dr Izabeli P. na leczenie wady zgryzu niech lepiej jeszcze raz to przemyślą. Ja już nigdy nie zrobiłbym tego samego błędu. Pani doktor zależy tylko i wyłącznie na tym, aby wyciągnąć od pacjenta jak najwięcej pieniędzy. Na początku mówiła, że będę miał 2-3 wizyty w ciągu roku, które będą droższe (120zł), a reszta miała kosztować 70 zł. Tymczasem przez pierwszy rok płaciłem co miesiąc 120 zł, jedynie 2 wizyty wynosiły 70 zł. Jeszcze pół roku przed zdjęciem aparatu Pani dr powiedziała, że do końca wizyt będę płacił co miesiąc 70 zł, tymczasem płaciłem co miesiąc 130 zł, a w jednym miesiąc doszło nawet do 240 zł! A gdy powiedziałem, że przecież miałem płacić 70 zł, to Pani dr się natychmiast wyparła, powiedziała, że nic takiego nie mówiła i na pewno ją źle zrozumiałem...
    No i oczywiście nie miałem zdjętego aparatu po 2-2,5 roku, tak jak to było mówione na początku, tylko kilka miesięcy dłużej. Jeżeli ktoś śpi na pieniądzach i nie ma co z nimi zrobić, a także chce nosić bardzo długo aparat na zębach to polecam udać się do tej właśnie ortodontki, w przeciwnym razie absolutnie NIE....

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:04:00

    Dzien dobry,

    pisze w związku z tym, ze na panstwa stronie wystepuje błąd
    PRODENT Urszula Odya(zarówno w Gdyni jak i w Gdańsku) nie posiada kontraktu z NFZ, pacjenci są wprwadzeni w błąd przez to.

    prosilabym o usuniecie tych informacji ze strony.

    pozdrawiam

    Klaudia Baranowska
    menadzer PRODENT

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:10:00

    W www.centrum-stomatologii.pl kompleksowo zadbano o moje uzębienie!

    OdpowiedzUsuń

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.