7 marca 2011

Stomatolodzy wykupują pakiety. Zrób sobie tanie piaskowanie!

Dzisiaj, a właściwie niedawno jako administratorka kupiłam kupon na Citeam.pl . Niedawno, właściwie kilka minut temu.

Proponują mi i innym fajne warunki - to znaczy piaskowanie, fluoryzacja, skaling i przegląd. Jeśli nawet będzie trzeba to zrobią zdjęcie RTG. Chodzi taka fama, że nie wolno kupować na portalach jak grupon, gruper i podobny citeam usług kosmetycznych, medycznych. Używają gorszych środków, mają przesyt tych wszystkich klientów, którzy płacą mniej, a czasami więcej wymagają.

Na pewno będzie to dla nich nie lada przeżycie, dla mnie też! Pozostaję w nadziei, że nic mi nie zepsują a wszystko to opiszę na pewno na stronie! Zobaczymy!

A gabinet, do którego się wybieram do Gabinet PRZY MECZECIE Gdańsk

Może na początku napiszę, co sama sądzę o takich pakietach?
Nie napiszę nic, ale chętnie podzielę się moimi przypuszczeniami jeśli sprawdzą się po wizycie.


Moje piękne białe zęby, oh ah ih!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.