17 marca 2011

Stomatolog w mojej Gdańskiej okolicy

Najlepszym i najskuteczniejszym sposobem na pokonaniu strachu przed Twoim dentystą, jest wizyta u człowieka, który ma dobre podejście. Mieszkam w Gdańsku, dlatego korzystam z stomatologów z mojej okolicy. Gdańsk jest dużym miastem, ale to nie znaczy, że można łatwo znaleźć tutaj dobrego stomatologa. Miałem problem ze zgryzem, który od młodości był bardzo krzywy. Ludzie mówili mi, że jeżeli za młodu nie zrobi się zębów, to już zawsze może być z nimi problem i nigdy się nie naprostują. Mój stomatolog w Gdańsku powiedział mi, że to kompletna bzdura i zęby można naprostować praktycznie w każdym wieku (o ile ktoś je oczywiście ma). Wykorzystałem ten fakt, a przy okazji wyleczyłem swoje uzębienie. Wielu moich znajomych boi się wizyt dentystycznych, jednak warto ich przekonywać, że są one bardziej korzystne niż powikłania związane z zepsutymi zębami. Jeżeli trafimy na dobrego stomatologa, to zapomnimy o bólu, strachu i każdej złej emocji jaka kojarzy się z dentystami. A ja jestem na to najlepszym przykładem.

Gdyby ktoś szukał dobrego dentysty w Gdańsku, to zapraszam do podawania maili w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Anonimowy14:15:00

    jestem zainteresowana annawudwa@wp.pl pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://higienistka.blogspot.com/
    oby było nas coraz więcej :P

    OdpowiedzUsuń

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.