26 kwietnia 2011

Dentist event


Tu, nieznany pomysł zabawy stomatologów. Nie realne, ale zawsze pomysł :)
Odwieczna rywalizacja między kobietą a mężczyzną, tym razem miała rozegrać się w Gdańsku. Zorganizowano tu pokazy dentystyczne o nazwie stomatologia Gdańsk tour.
Poza typowymi pokazami sprzętu, można było zobaczyć pracę dentystów na żywo. To doskonała opcja dla tych, którzy dotychczas bali się dentystów.
Po przedstawieniu podstawowych umiejętności, odbyły się konkursy, takie jak na przykład: wybielanie zębów Gdańsk czy protetyka Gdańsk. Można było zobaczyć wiele pokazów na żywo, które dodatkowo przedstawiały profesjonalne podejście i stylową pracę gdańskich stomatologów. Niesamowita okazja dla osób, które planują swoją przygodę z tym kierunkiem. Można było nie tylko zobaczyć pokazy dentystów, ale także porozmawiać z nimi i zapytać o najlepszą szkołę, a także możliwości w praktyce zawodowej. Dla każdego, kto interesuje się stomatologią był to zapewne niesamowity zastrzyk emocji. Na koniec został ogłoszony oficjalny werdykt o nazwie: Najlepszy dentysta Gdańsk, który wygrał jeden z okolicznych stomatologów.

Wyrwana z liceum, po maturze, interesowały mnie tylko buty i buty i jeszcze raz buty. Mogłabym spać w butach, a tu nagle odkryłam w sobie dar: Chciałam iść na studia, a że pochodzę z Gdańska, to interesuje mnie stomatologia Gdańsk. Najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby obok mojego domu była taka uczelnia, która zapewniłaby mi kształcenie w tej właśnie dziedzinie. Szukałam w wielu katalogach uczelni, głównie pod hasłami: dentysta Gdańsk, ale nie udało mi się znaleźć nic przyzwoitego. Do czasu aż nie znalazłam ciekawego forum internetowego, na którym było mnóstwo ofert i komentarzy dotyczących uczelni wyższych. Były tam także ogłoszenia związane czysto z usługami dentystycznymi, jednak mnie interesuje głównie nauka. Znalazłam ciekawy wątek o nazwie: wybielanie zębów Gdańsk. Na początku myślałam, że będzie to coś związanego z ogłoszeniami, ale jednak okazało się, że to właśnie polecenie uczelni prywatnej, która ma wspaniałą renomę. Było tam mnóstwo komentarzy ludzi, którzy są związani z tym tematem. Pisali też sami dentyści, a także absolwenci kierunków stomatologicznych. Bardzo fajnie, że udało mi się to znaleźć kierunek, który bardzo mnie interesuje, a dodatkowo jest on w moim mieście.

1 komentarz:

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.