24 kwietnia 2011

Artystycznie o stomach!

Ola marzyła o stomatologii. Marzyła, bo to jej opinia o tym wszystkim rok temu. Teraz ma swoją firmę, a jej hobby to granie na imprezach jako DJka. Jak to się zmieniają życiowe plany, prawda? :)
"Jestem młodą osobą i właśnie skończyłam szkołę średnią. Byłam zainteresowana studiami stomatologicznymi, ponieważ od zawsze ten zawód wydawał mi się ciekawy. W internecie wpisywałam frazy typu: studia stomatologia Gdańsk, jednak zazwyczaj znajdowało mi ofertę salonów dentystycznych, które świadczyły usługi, jednak nie było tam oferty z zakresu nauczania. Postanowiłam, że rozejrzę się jeszcze bardziej i zaczęłam szukać na stronach uczelni, także prywatnych. Po kilku godzinach znalazłam wreszcie jedną z ofert, która wydawała się ciekawa. Tytuł brzmiał: podejmij studia na kierunku dentysta Gdańsk. Czyli dokładnie to o co mi chodziło. Zadzwoniłam do nich i zapisałam się na pierwszy semestr. Dostałam plan zajęć i już na pierwszym roku było wiele ciekawych zajęć, takich jak na przykład wybielanie zębów Gdańsk czy nawet podstawy protetyki. Myślę, że moje studia będą bardzo ciekawe i co najważniejsze – przydatne. W przyszłości mam zamiar otworzyć własny gabinet stomatologiczny i przyjmować w nim mnóstwo zadowolonych pacjentów z problemami zębowymi."
Jasiek jest muzykiem, od dziecka gra na różnych instrumentach. Teraz jest "w fazie" gry na skrzypcach, ale jak to wszechstronny muzyk, niedługo zmieni. Próbował grać ostatnio na flecie, zobaczymy co z tego będzie.
"Okazało się, że mam chorego zęba. Chciałem szybko wyleczyć uzębienie, więc szukałem w katalogach pod hasłem: leczenie kanałowe Gdańsk. Dlaczego od razu leczenie kanałowe? Ponieważ wiedziałem, że będzie to trudny przypadek, który będzie wymagał zastosowania trudnych technik stomatologicznych. Niestety nie stać mnie na dobrego dentystę, dlatego musiałem znaleźć kogoś, kto okaże się na tyle profesjonalny i na tyle tani, aby pomóc w moim przypadku. Później zacząłem wpisywać na forum i szukać wpisów w stylu: dobry stomatolog Gdańsk. Mimo moich starań, nie udało się odnaleźć nikogo ciekawego. Aż do momentu, kiedy przestałem myśleć o moim zębie i postanowiłem najpierw zarobić trochę pieniędzy na leczenie prywatne, ponieważ kasa chorych nie wchodzi w grę. Okazało się, że moja znajoma miała taki sam problem, dlatego poleciła mi jednego dentystę z Gdańska, który jest początkujący w zawodzie, jednak w jej przypadku okazał się profesjonalnym fachowcem. Dlatego właśnie postanowiłem się do niego udać. Dziś moje zęby są wyleczone i zdrowe. Polecam każdemu bazować na opinii znajomych."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.