21 kwietnia 2011

Dentysta to nie sadysta

Mama Amelki, Julia jako kochana mama (znowu mama) miała ostatnio problem, bo mała sobie wybiła mleczaka. Ponieważ emocje górują, mowa była o protetyku, implantach. Teraz łapie się za głowę i śmieje "w końcu to tylko mleczak!"
"Poszłam z moją Amelką do dentysty, ale początkowo nie było to takie łatwe. Dziecko wybiło sobie zęba, więc musiałam wstawić jej sztucznego zęba. Wpisywałam w internecie różne frazy, aż znalazłam coś o nazwie protetyk Gdańsk. Ogłoszenie wydawało się ciekawe, tym bardziej, że my właśnie jesteśmy z Gdańska. W mojej okolicy jest mało stomatologów, ale ten salon dentystyczny był dość niedaleko naszego mieszkania.
Pojechałam z córką i szybko udało nam się znaleźć wielki szyld z napisem Skuteczny Dentysta Gdańsk, więc weszłyśmy na wcześniej umówioną wizytę.
Pani była bardzo miła, a według historii opowiadanych w okolicy, ciężko jest znaleźć kogoś godnego zaufania i w dodatku  mającego dobre podejście do dzieci. Dentyści często nie są zbyt cierpliwi, ponieważ ich praca wymaga dużej precyzji, a dzieci jak wiadomo nie są zbyt skoncentrowane, lubią się kręcić, wiercić i płakać. Na szczęście ta dentystka w centrum Gdańska, była naprawdę miłą osobą. Polecę ją każdemu, kto ma dziecko z problemem stomatologicznym. Od próchnicy zębów, po wszystkie inne mniejsze i większe sprawy. Oczywiście o żadnym zastępczym zębie nie było mowy, bo to tylko mleczak! :)"


"Kojarzeni są zazwyczaj z ludźmi bez większych uczuć i skrupułów. Mają białe fartuchy, zimny wyraz twarzy i brak poczucia humoru. Utożsamiają się z tą całą legendą na ich temat. Czy faktycznie dentyści są tacy straszni jak ich opisują.
Moja klasa postanowiła, że zrobi badania dotyczące dentystów. Nazwaliśmy je bardzo prosto, a mianowicie dentysta Gdańsk. Miały to być kategorie wielu usług dentystycznych i rankingi osób, które je świadczą. Jeżeli ktoś był dobry w wybielaniu zębów, to na liście wybielanie zębów Gdańsk, znalazłby się na pierwszym miejscu. Natomiast ktoś inny, kto potrafi doskonale zmieniać protezy, to oczywiście czeka go najwyższe miejsce na liście protetyka Gdańsk.
Okazało się, że nasza akcja dentystyczna ucieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Dlatego właśnie postanowiliśmy poszerzyć ją o media. Udział wzięły między innymi lokalne telewizje i gazety. Nawet wśród samych stomatologów gdańskich, przedsięwzięcie było strzałem w dziesiątkę. Po co robić takie rankingi w stylu stomatologia Gdańsk? Odpowiedź jest bardzo prosta. Dzięki temu ludzie w przyszłości będą mogli się dowiedzieć kto jest lepszy, a kogo warto omijać."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.