20 kwietnia 2011

Znowu dentyści :)

Maciej jest gitarzystą w zespole Zonga. Na pewno pamiętacie, bo Zong też wypowiadał się o stomatologach w Gdańskiej okolicy.
"Jeżeli boli Cię ząb, to czy możesz ominąć dentystę? Oczywiście, że nie! Mieszkam w Gdańsku i ostatnio miałem problem z plombami. Niestety bardzo boję się dentysty. Szukałem w internecie pod frazami 'stomatologia Gdańsk', ale nic mi to nie przyniosło. Szukałem jakiejś alternatywy, ponieważ chciałbym wyleczyć zęba bezboleśnie, jednak to bardzo ciężka sprawa, bo miałem popsutą siódemkę trzonową.
W końcu mój znajomy polecił mi mały katalog dentystów, który nosił nazwę: Leczenie kanałowe Gdańsk – bezboleśnie. Niestety moi znajomi nie obiecywali mi, że nie będzie bolało. Mówili raczej – poboli trochę, a później będzie ok, jednak wiedziałem, że kłamią. Zazwyczaj dentysta wiąże się ze stresem. Chciałbym przełamać ten strach, ale tu chodzi o coś więcej. Szukałem dalej w książce telefonicznej i pod hasłem protetyka Gdańsk, znalazłem coś ciekawego. Była to oferta dentystyczna, która zakładała silne znieczulenie miejscowe. Zdecydowałem się, że to najlepsza alternatywa dla mnie, dlatego szybko do nich zadzwoniłem i umówiłem się na wizytę. Pani zaprosiła mnie za kilka dni. Mimo wszystko stres nie ustępował, a gdy usiadłem na fotelu dentystycznym, to strasznie się nasilił. Jednak po zastrzyku, już wszystko było bezboleśnie. Polecam serdecznie."
Albert, mmm...
"Szukałem usług dentystycznych w moim mieście. Chodzi oczywiście o Trójmiasto, a konkretnie o stomatologia Gdańsk. Po znalezieniu kilku ciekawych ofert salonów dentystycznych, postanowiłem zaczerpnąć opinii na forach internetowych. Szukałem pod hasłami dentysta Gdańsk, wybielanie zębów Gdańsk i wszystkie te frazy, które mogłyby nakierować mnie na jakąś dyskusję związaną z usługami dentystycznymi. Było tam także wiele negatywnych opinii, które mówiły, że dentyści bardzo sadystycznie podchodzą do swojej pracy. Były opinie ludzi, którzy rzekomo zostali potraktowani bardzo nieładnie, ponieważ stomatolog nie reagował na ich ból ani nie zwracał uwagi na ich odczucie i atmosferę.
Jednak były też opinie ludzi, którzy pisali o kilku dentystach z Gdańska, którzy byli profesjonalistami w każdym calu. Podał tam listę adresów i propozycje usług, które wykonują.
Było wybielanie zębów Gdańsk, była też protetyka Gdańsk. Jednym słowem była tam cała lista usług, które można wykonać właśnie tu – na miejscu. Polecam sprawdzone fora o zdrowiu, na których można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy."

2 komentarze:

  1. Anonimowy08:47:00

    www.centrum-stomatologii.pl – jeden z najlepszych gabinetów dentystycznych w Rzeszowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wybierać najlepszy gabinet w Trójmieście to taki gdzie będzie można skorzystać z wszystkich niezbędnych usług, nie ma znaczenia czy w grę będzie wchodzić leczenie pod mikroskopem czy protetyka gdynia. W nowoczesnych gabinetach można mieć wykonane również wszczepianie implantów w miejsca braków zębowych. Ważne aby stomatolog dobierał najlepsze metody leczenia do konkretnego pacjenta.

    OdpowiedzUsuń

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.