18 kwietnia 2011

Do dentysty rodzinnie

Ola jest mamą czworga dzieci, jak wiadomo każde z nich wymaga oddzielnej opieki, a z kolejnym musi iść do dentysty. Jak to się skończy?
"Przyjazny dentysta w Gdańsku. Mieszkamy w Gdańsku. Właśnie jedno z moich dzieci poszło do podstawówki i niebawem będę musiała wybrać się z nim do dentysty. Wyszukiwałam w Internecie „stomatolog Gdańsk”, ale haseł jest naprawdę bardzo dużo, tak samo jak i Gdańsk jest duży. Znalazłam dobrego specjalistę w centrum miasta, którego poleciła mi koleżanka. Moje dziecko strasznie boi się takich wizyt dentystycznych, ale to przecież konieczność, której się nie ominie.
Gdy poszliśmy do salonu, a dziecko usiadło na fotelu stomatologicznym, zaczęła się zabawa. Ten gdański dentysta z centrum miasta, stwierdził że moja Julka powinna mieć borowanie dwóch zębów trzonowych, które niedawno jej wyrosły. Oczywiście to wiązało się z założeniem plomb dentystycznych. Nie wiedziałam jakie są ceny, ale gdy wcześniej widziałam wielki cennik z napisem: protetyka Gdańsk, myślałam że nie powinny być zbyt drogie. Mimo wszystko po skończonej wizycie, pani dentystka stwierdziła, że będziemy musiały przyjść, bo w najgorszym wypadku będzie leczenie kanałowe. Sami widzicie – tak to jest z tymi dentystami."

Pan Aleksander, dziadek naszej praktykantki też szukał dla siebie dentysty. Niestety jego ukochana Pani doktor wyprowadziła się na inny świat, musiał znaleźć kogoś kompetentnego i zaufanego.

"Kiedy po długim leczeniu dentystycznym okazało się, że najlepszym wyjściem będzie dla mnie dobrze dopasowana proteza, wtedy po raz pierwszy w życiu zacząłem interesować się tym, co w dziedzinie protetyka gdańska ma do zaoferowania swoim mieszkańcom. Słyszałem niejednokrotnie, że przy wykonywaniu tego rodzaju usług można liczyć na częściową chociaż refundację, co jednak zależy od zakładu, w którym złożymy zlecenie. Przeglądając oferty na specjalistycznych portalach internetowych przekonałem się głównie o tym, że w momencie, gdy poszukiwany jest zwykły dentysta Gdańsk, forum praktycznie zasypuje nas nieprzebranymi wskazówkami, jednak protezy zębowe wcale do tak popularnych tematów na forach dyskusyjnych nie należą. Postanowiłem więc porozmawiać po prostu z różnymi osobami – znajomymi, sąsiadami, popytać koleżanki babci. Niektórzy będąc ludźmi starszymi, mają już pewne doświadczenia w tej kwestii, a z oczywistych powodów nie dzielą się nimi w sieci. To było bardzo dobre posunięcie – zebrałem w ten sposób wystarczająco dużo namiarów, aby samemu stworzyć sobie listę o nazwie protetyka Gdańsk, z której teraz muszę wybrać jeszcze tę pozycję, która pozwoli mi wykonać protezę tanio i solidnie."

2 komentarze:

  1. Anonimowy13:17:00

    Sama jestem matką i staram się dbać bardzo o zdrowe zęby mojego Jasia. Nie daję mu nutelli, a jeśli nawet ją jemy raz w tygodniu to zawsze myjemy wspólnie zęby. Uważam, że to dobre rozwiązanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy09:35:00

    www.centrum-stomatologii.pl to najlepszy dentysta, któremu ufam bardziej niż byłej żonie! :D A tak poważnie, świetni specjaliści – polecam!

    OdpowiedzUsuń

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.