13 kwietnia 2011

O dentystach ciąg dalszy

Zuzia, szalona Zuzia! :-)
"Przejechałam cały Gdańsk, żeby w końcu znaleźć dla siebie dobrego stomatologa. Jestem osobą bardzo wybredną, a w dodatku gdy chodzi o moje zęby, to już muszę mieć pewność, że każdy szczegół jest przewidziany i dopracowany. Nie chodzi tylko o sprawy techniczne, ale także o inne elementy, na przykład jak daleko od mojego domu znajduje się stomatolog. Gdańsk jest dużym miastem, więc wiadomo, że nie chciałabym jeździć na drugi koniec miasta tylko po to by sprawdzić swoje zęby. W grę wchodzi także cena, jednak nie jest ona jedynym i najważniejszym kryterium. Po prostu uważam, że cena za usługi stomatologiczne może być umiarkowana, ponieważ w obecnym stanie nie stać mnie na coś ekstra, nawet jeżeli to znacznie przewyższa typowe standardy w Polsce.

Jeżeli już się zdecyduję na dentystę, który leczy stosunkowo niedrogo i bezboleśnie, to jestem pewna, że rozsławię go na cały Gdańsk. Jeżeli macie jakiekolwiek doświadczenia z tego typu specjalistami i w jakiejkolwiek części och usług, od wybielania zębów, przez wymianę plomb i zakładanie aparatów, aż po super specjalistyczne zabiegi, to poproszę o maila do administratora strony!"

Wg nas to najlepszy malarz pokojowy. Pokojowy, bo nie maluje pomieszczeń, ale maluje bajki dla dzieci, a jego główną pasją jest malowanie ścian, gdzie może przedstawić na kilku metrach kwadratowych piękną i wrażliwą historię. Dentysty bał się zawsze, chociaż ostatnio się trochę przemógł, nie wiem czy następnym razem nie zwieje z fotela... W końcu, artysta! Oto Antek, nasz malarz.
"Miałem niesamowitą historię o której Wam chętnie opowiem. Cała sytuacja dotyczy dentysty. Wyobraźcie sobie centrum miasta Gdańsk, salon dentystyczny i ja stojący przed wyborem – iść, albo nie iść, oto jest pytanie. Dentysty boję się trochę mniej niż ognia (może nie zostałem zbyt poparzony). Zanim gdziekolwiek się wybrałem, najpierw zrobiłem solidny wywiad środowiskowy, który wykazał mi wszystkie schorzenia zębów i zabiegi dentystyczne. Dowiedziałem się co ile kosztuje i co jak boli. Niestety, ale dentysta od dziecka kojarzył mi się źle. Odkąd uzupełniłem swoje pierwsze ubytki w dalekiej przeszłości (jeszcze przed podstawówką), mam z nim niemiłe wspomnienia. Jednak co bym nie zrobił – do dentysty trzeba iść. I tak oto dałem się sobie przekonać. Żałowałem w momencie siadania na fotelu dentystycznym. Ogarnął mnie straszny strach – wręcz panika. Dentysta, Gdańsk, Strach i rozpacz – to było niczym film. Nagle pani stomatolog zapytała mnie – ze znieczuleniem czy bez? Zapłaciłem kilkanaście złotych i co się okazało? Cała zabawa z wymianą plomb była całkowicie bezbolesna i bezproblemowa. Nie mówię, że nagle stomatologia stała się moim ulubionym zajęciem, ale przynajmniej już się nie boję. Malarzom nie powinny się psuć zęby, nie uważam się za super artystę, jeśli w ogóle artystę, ale jestem taki wrażliwy... "
A oto nasza praktykantka, Aneta. Jest u nas dwa miesiące i szuka różnych ciekawych rzeczy na naszym świecie. Wypowiedziała się także w kwestii stomatologów, czyli dentysta Gdańsk dla studenta.
"Przychodni oraz klinik, gdzie jedną ze specjalności jest między innymi stomatologia, miasto Gdańsk posiada bardzo wiele w każdej niemal dzielnicy miasta. Mnie podczas wyboru odpowiedniego specjalisty zależało właśnie na owym elemencie wygody, bo na załatwianie spraw związanych z pielęgnacją zębów miałem zawsze bardzo ograniczony czas, zazwyczaj jedną godzinę w przerwie obiadowej oraz kolejną zaraz po wyjściu z pracy. Wiadomo, że przeglądając pozycje w spisie dentysta Gdańsk, nie zawsze znajdziemy od razu pełen wykaz godzin, w jakich dany stomatolog przyjmuje pacjentów. Postanowiłem więc zapisać się do dużej kliniki stomatologicznej, która działa niedaleko mojego biura, chociaż nigdy wcześniej jeszcze tam nie byłem. Już przy pierwszej rejestracji przekonali mnie do siebie dużą elastycznością, gdyż właściwie bez ograniczeń mogłem wybrać sobie dzień i godzinę wizyty. Faktem jest, że jeśli chodzi o pojedyncze studia, gdzie pracuje najczęściej dwóch lub jeden dentysta, ma być może większa możliwość wyboru, jednak moja klinika ma nad nimi tę przewagę, że jest w stanie zawsze zaproponować mi takie rozwiązanie, gdzie to oni dopasowują się do mojego wolnego czasu, a nie ja do ich odgórnie ustalonych godzin przyjmowania."
"Mój dziadek poprosił mnie o znalezienie w internecie specjalisty, który przy minimalnych kosztach, najlepiej pokrywając wszystko ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia, zrobi mu dobrą i solidną protezę zębową. Wcześniej nigdy bym nie pomyślał, że w kategorii protetyka Gdańsk, może mieć aż tak dużo profesjonalnych punktów usługowych, jednak po kilku minutach przeglądania ofert w sieci nie wiedziałam już zupełnie, czym kierować się w wyborze. Postanowiłam zadzwonić do kilku miejsc i po prostu osobiście porozmawiać z pracującymi tam osobami. To była dobra decyzja, bo po pewnym czasie połączyłam się ze studiem, które urzekło mnie profesjonalnym, a przede wszystkim ludzkim podejściem. Bo w kwestii takiej jak protetyka, miasto Gdańsk może nawet posiadać setki możliwości, jednak najlepsi zawsze będą ci lekarze, którzy potrafią z szacunkiem potraktować pacjenta. Bez obaw wysłałem dziadka na wizytę do tego właśnie specjalisty od protez i mogłem wreszcie zakończyć poszukiwania. Mam zresztą nadzieję, że nieprędko zdarzy mi się potrzeba ponownego wpisania hasła protetyka Gdańsk do wyszukiwarki, bo samemu bardzo dbam o własne zęby."
Jerzy, nasz koder - informatyk też wypowiedział się na ten temat. Wysokie koszty implantów są jednak na tyle ograniczeniem, że decyzja może być ciężka. Skuteczne okazuje się powiedzenie "ziarnko do ziarnka, uzbiera się miarka".
"Długo odkładałem decyzję o umówieniu się na wizytę do jednej z przychodni, reklamującej się w Internecie pod nagłówkiem implanty zębowe Gdańsk. Moje wątpliwości wynikały głównie z dwóch kwestii – po pierwsze zawsze jest jakiś element strachu przed tego rodzaju zabiegiem, który jest przecież operacją dosyć inwazyjną. Po drugie obawiałem się wysokich kosztów całego przedsięwzięcia, zwłaszcza że do zrobienia miałem dwa zęby, a zależało mi na tym, żeby załatwić je oba za jednym razem. Słyszałem już mniej więcej od licznych znajomych i kolegów z pracy, że na takie leczenie trzeba długo odkładać pieniądze, kiedy jednak sam wpisałem do wyszukiwarki hasło implanty cennik Gdańsk, to poszczególne wartości po prostu zwaliły mnie z nóg. Dodatkowo okazuje się, ze nie istnieje żadna możliwość refundacji, a jedyny rodzaj oszczędności łączy się z wyborem tańszego materiału, który może okazać się mniej trwały. No cóż, teraz przynajmniej mam wymówkę przed natychmiastowym udaniem się do dentysty, zamiast tego zacząłem odkładać potrzebną sumę. Obliczyłem ją sobie dokładnie na podstawie szacunków przedstawionych w znalezionym przez mnie w sieci katalogu pod tytułem implanty cennik Gdańsk."
Justyna, modelka, dziewczyna naszego szefa!
"Jestem osobą, która bardzo dużą wagę przywiązuje do swojego wyglądu, dlatego też szczególnie troszczę się o biały oraz ładnie prezentujący się uśmiech. Jeszcze do niedawna chodziłam do kilku różnych gabinetów, ale ostatnio dowiedziałam się, że osobom przeprowadzającym regularnie wybielanie zębów, Gdańsk oferuje liczne zniżki dla stałych klientów, pod warunkiem uczęszczania zawsze do jednej i tej samej przychodni. To był strzał w dziesiątkę – jestem bardzo zadowolona z wybranego przeze mnie centrum stomatologicznego, o którym można śmiało powiedzieć, że jeśli chodzi o profesjonalne wybielanie, to Gdańsk nie posiada chyba lepiej wyposażonej placówki. Dodatkowo stałym klientom proponowane są co jakiś czas bezpłatne przeglądy i kontrole, co u mnie skończyło się wczesnym wykryciem poważnego problemu. Na szczęście w tym samym miejscu pracuje również ekipa kompetentnych stomatologów oraz chirurgów, a w kategorii leczenie kanałowe Gdańsk przychodnia ta także plasuje się na jednym z pierwszych miejsc w opinii klientów. Cieszę się więc, że trafiłam wreszcie pod stałą i profesjonalną opiekę dentystyczną, zamiast w nieregularnych odstępach czasu chodzić do wielu różnych gabinetów."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.