7 kwietnia 2011

Wybielanie zębów przed ślubem

Asia, hmm... Znamy ją z warsztatów poświęconym wizerunkowi i stylizacji. Dzięki niej, wiele kobiet cieszy się dobrym wyglądem, ponieważ poddały się one metamorfozie u niej. Najpiękniejszy i zarazem bardzo skromny ślub, na jakim mieliśmy okazję udać się to właśnie był ślub Asi. Idealnie go przygotowała, ubrała wszystkie swoje druhny,a także zadbała o komfort wszystkich gości. Oto, co ma do powiedzenia o dentyście przed ślubem :)
"Przed ślubem obowiązkowo chciałam jeszcze załatwić sobie piękny, imponująco biały uśmiech, dlatego też zależało mi na skutecznie i profesjonalnie wykonanym zabiegu. Osobom decydującym się na wybielanie zębów, Gdańsk może zaproponować niezwykle szeroki wybór studiów oraz prywatnych praktyk, spośród których ze względu na wygodę można zawsze znaleźć coś w najbliższej okolicy swojego miejsca zamieszkania. Ja jednak nie zważałam na lokalizację, a zależało mi wyłącznie na specjaliście, który może się pochwalić najlepszymi recenzjami. Na stronach internetowych szukałam więc wypowiedzi użytkowników w kategorii wybielanie Gdańsk i uważnie czytałam wszystkie opinie. Zapisałam się potem do najczęściej chwalonej przychodni stomatologicznej, która stosuje najnowocześniejsze metody i najlepszy sprzęt dentystyczny. Jeszcze przez telefon ostrzeżono mnie, że muszę przygotować się na serię zabiegów, gdyż tylko w ten sposób można osiągnąć biel zębów o głębokim połysku i długotrwałym charakterze. Efekty okazały się rzeczywiście olśniewające i teraz już rozumiem, dlaczego ta właśnie klinika zajmuje pierwsze miejsce we wszystkich internetowych plebiscytach pod tytułem wybielanie zębów Gdańsk."

Asia skorzystała z  wybielania zębów i dostała "ślubną zniżkę", dzięki której mogła naprawić sobie jeszcze dwa zęby :) Do ślubu szła z pięknym uśmiechem, czego życzymy jej przez całe życie!

Następna osoba to Pani Hanna, dyrektor ds. marketingu. Nie napiszemy, w jakiej firmie, ale o takich kobietach mówi się, że twardo stoją na ziemi. Jest niezwykle zaradna oraz bardzo wiele wymaga od życia.


"Jeśli komuś zależy na zupełnie bezbolesnym, a do tego profesjonalnym oraz skutecznym leczeniu zębów, ten powinien wiedzieć, że w kategorii nowoczesna piaskowanie odbywają się znacznie szybciej, a związane z nimi nieprzyjemne doznania są zredukowane do minimum. Zresztą na forach internetowych zatytułowanych dentysta Gdańsk lub stomatologia Gdańsk łatwo znajdziemy opinie zadowolonych pacjentów, polecających nam konkretne studia albo kliniki. Nie ma się więc czego obawiać – ból i cierpienie związane z leczeniem zębów to już bardzo odległa przeszłość, a współcześnie każdy nowy punkt, w którym przyjmuje dentysta, miasto Gdańsk poddaje również odpowiednim kontrolom pod względem bezpieczeństwa oraz jakości usług oferowanych zgłaszającym się na zabiegi pacjentom."

2 komentarze:

  1. Dużo osób myśli o wybielaniu zębów przed ślubem

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny wpis. Takie wybielanie rzeczywiście stało się bardzo popularne

    OdpowiedzUsuń

Administrator nie odpowiada za treść komentarzy. Zapraszam do komentowania i niemarudzenia.